Extra voorzorgsmaatregelen

Geachte patiënt,

Wij hervatten vanaf 22 april de reguliere patiëntenzorg. Onze richtlijnen op Infectie en Preventie behoren in Nederland tot de hoogste in Europa. In onze praktijk passen wij dat extreem zorgvuldig en professioneel toe. U ziet ons met handschoenen, mondkapjes, beschermende bril of facemask. Wij reinigen zeer uitvoerig en passen onze regels toe voor uw en onze gezondheid.

Uw afspraak

De afspraak die we met u hebben staan gaat vanuit onze kant door. Het beleid dat we volgen is dat we alleen mensen in de praktijk toelaten waarvan wij weten dat ze gezond zijn. Als u daarom op één van de volgende vragen ‘ja’ antwoordt dan verzoeken wij u om uw afspraak kosteloos te annuleren.
• Heeft u nu corona?
• Heeft u nu huisgenoten/gezinsleden met corona?
• Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
• Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38⁰C)?
• Heeft u huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen?
• Bent u in thuisisolatie?
• Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?

Aanwijzingen bij een bezoek aan onze praktijk

Omdat handhygiëne bij deze virusuitbraak een belangrijk bron van besmetting blijkt te zijn, zullen wij u bij betreden van de praktijk vragen uw handen te desinfecteren met handalcohol. We verzoeken u daarna uw gezicht en zaken zoals mobiele telefoons, deuren, objecten en oppervlakten niet meer aan te raken.

In de wachtruimte en bij het maken van afspraken wordt verzocht om zo goed mogelijk de 1,5 meter afstand te bewaren die door de Rijksoverheid wordt geadviseerd.

Nog wat extra aanwijzingen:
• Kom niet te vroeg, dus maximaal 5 minuten vóór de afspraaktijd bij ons binnen.
• Volg de aanwijzingen van ons personeel op.
• Kom alleen naar uw afspraak, indien strikt noodzakelijk mag maximaal 1 ouder of begeleider meekomen.
• U kunt bij ons niet naar het toilet of uw tanden poetsen. Dat vragen wij u thuis te doen als voorbereiding.
• Verlaat na uw behandeling zo spoedig mogelijk de praktijk.

Wij zullen u ontvangen met een glimlach maar u de hand niet schudden.

In de behandelkamer houden we ons aan de Richtlijn Infectiepreventie in Mondzorgpraktijken en in samenspraak met het RIVM hebben we aanvullende hygiënemaatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Team MZC Wiranto

Extra voorzorgsmaatregelen Covid-19

Wij verzoeken u om één minuut voor de afspraak te komen.

Gelieve uw tanden thuis te poetsen

Houd 1,5 meter afstand

Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.

Kom alleen. Indien er een ouder of begeleider mee komt verzoeken wij u om in de wachtkamer te blijven.

Wij geven geen hand bij binnenkomst

Voordat wij met de behandeling beginnen, zullen wij u vragen te spoelen met een desinfecterend mondspoelmiddel.

De assistentes en de tandartsen dragen handschoenen en mondkapjes tijdens de gehele behandeling.

Wij reinigen de kamers grondig na elke behandeling

× Whatsapp